Tappade som små

Måste bara säga ÅH FY TUSAN VAD ARG JAG BLIR PÅ FOLK. Hur i hela friden har man blivit uppfostrad när man inte kan skilja på ditt och mitt?

Hur går tankegångarna när man ser någonting som man faktiskt vet tillhör någon annan men tar det ändå? Blir så otroligt frustrerad över vissa människors oförmåga att tänka. Har man inget hjärta, har man ingen hjärna, har man riktiga idioter till föräldrar som inte kan lära en rätt och fel? Är man så totalt inkompetent och dum i huvudet att man faktiskt varken har hjärna, hjärta eller vettiga föräldrar? Kommer aldrig någonsin förstå hur man medvetet kan vilja förstöra för andra bara för att.. Usch och fy fan vad jag hatar alla jävla idioter. Vart finns samvetet?
Och varför, varför, varföööör kommer inte min studentmössa?? Jag vill ha den nuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0