Love life

Sådärjaaaa, nu så börjar det lossna!
Det har, efter myyyyycket letande och mailande med olika lägenhetsinnehavare i Paris och efter många "tyvärr lägenheten är inte ledig" äntligen börjat trilla in några "lägenheten är ledig" så nu ska vi bara bestämma oss för vilken och sedan bokar vi!! Så i Maj åker jag och mina fina Sofior tillbaka till världens bästa stad, PARIS!! Där stannar vi i fem nätter och när vi kommer hem är det bara en vecka kvar till STUDENTEN!!!
Och påtal om studenten så klickade jag alldeles nyss hem en av mina studentklänningar, sååå fin är den! Hoppas bara den sitter lika fint på mig som på modellen, haha!
Så nu rullar allt på rätt bra, har lite att se fram emot men tills dess ska jag njuta av detta sportlov, jobba arslet av mig i skolan och sedan ha en hejdundrande studentkryssning. Efter det så är det bara att tuta och köra!
Snart där med en croissant i ena handen och en baguette i andra, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0