Long time no see

Nu var det nog hundra år sedan jag skrev här, kanske dags att ta tag i skiten igen? Tänker nog mest skriva för min egen skull, jordens största klyscha, men det är sant. För att se hur jag själv har utvecklats och vad som har hänt i mitt liv. Om ett år står jag där med betygen i ena handen, champagneflaskan i andra med förhoppningsvis världens största leende på mina läppar. Och nog kommer det att hända grejer, sen senaste gången jag skrev har det hänt ofantligt mycket.
Jag har varit på RM två gånger med mina superduktiga gymnaster, varav finalplats en av gångerna.
Min fina, godhjärtade älskade tränare gick bort i cancer, efter tre års tuff kamp.
Jag har firat 4 år med världens bästa pojkvän.

Jag har hunnit bli 18, köpt mitt första glas vin lagligt, köpt cigaretter (dock inte till mig själv) och det viktigaste av allt när man fyllt 18. TAGIT DET FÖRBASKADE ROSA KORTET!!
'

Kommentarer
Postat av: Emma

<3!

2011-06-03 @ 13:01:53
URL: http://esirvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0