Världens finaste kusin

Började gårdagen med att åka till Ikea med mina två fina vänner, Sofie och Felicia, när vi kom hem åkte vi till porsche där vi hade chansen att få låna två sportporschar men eftersom endast jag har körkort så lånade vi en STOR bil där sju tjejer hoppade in och sen begav vi oss till Balen där världens vackraste Emelie var! Åhh, så fin hon var! slänger in en bild senare för just nu, sitter jag här på trafikskolan och jobbar... Inte världens roligaste dag om man säger så.. Man får väl hoppas på att kvällen blir någolunda rolig iallfall, beger mig nog till gösta där det vankas fest, även om jag måste ta det lite lugnt och åka hem ganska tidigt för imorgon är det jobb som står på listan!

Nu ska jag gå tillbaka till arbetet, lösa korsord. Och fortsätta fundera på om jag vågar öppna kakförpackningen som står och frestar här framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0