Då var det dags

Första krogrundan är avklarad och satan vad kul jag hade, tills jag tappade bort min plånbok och började grina som en liten fjortis. Körkort, bankkort, pengar och min fina dyra plånbok försvann och det är väl självklart att just när man står där som ett fån och gråter så träffar man alla man känner och känner igen! Men tur var väl det för om inte Ella och hennes boyfriend hade kommit så hade jag nog inte fått tillbaka den! Allt fanns kvar utom pengarna men vad gör väl det liksom! Tusen tack fina Ella och Bogen!
Det var väl tur att jag tappade bort den precis innan krogarna stängde så inte hela kvälen blev förstörd, för fyfan vad jag var glad innan. Tack fina Fia för att du tog med mig ut, love! <3
Nu blir det fotbollstittande och efter det Parken Zoo med mamma, mormor och morfar. Efter det ska jag nog hem till min älskling, gosa ner mig i hans säng och sen tigga massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0