Basen dunkar när jag glider i min bil. Den hoppar upp och ner äkta HIP-HOP stil

Åh åh vad det är skönt o va naken. Nä skoja bara, är fullt påklädd.
Dagen idag var mycket skön, lika skön som jag är snygg. Hade endast en lektion och begav mig sedan ner på stan för att vänta på min bil, lyckades inhandla första julklappen!
Sedan blev det träning med mina fina tjejer, sista träningen för terminen och även sista träningen med mina minsta brudar då gruppen ska delas i två. Sorgligt men sant, och det blir nog det bästa för alla tillslut!
Nu sitter jag här och myser med mig själv, ensam som vanligt då Tonton valde att bege sig till Japan i två veckor så han är minsann inte hemma förrän efter Nyår! Första julen utan honom på 4 år. Hur ska detta gå? Det positiva är att det blir en tusenlapp mindre att köpa julklappar för medan det mest negativa är att det blir en julklapp mindre till mig..
Nej, nu ska jag ta tag i livet. Ska nog slå på TVn ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0