stackars kvinna

Idag fick jag en ny vän. En medelålderskvinna som va lite småmullig. Hon hade svart smink utanför hela ögonen och ett svart hjärta ditritad på kinden. Alla möjliga färger hade hon på sig också. Hon berättade att hon kände mig från stockholm för visst vet väl jag vem anna-lena är? Och jag har vunnit miss world sa hon och lite andra skönhetstävlingar. Sen sa hon att sofie var söt och, jag citerar "du ser ut som en liten påskgumma! jättesöt" Sen sa hon att jag var fin, som en modell så naturlig och det tyckte hon om. Och sofie också såklart. Min ring var vacker den med, hon skulle köpa den på glitter för 29 kronor. den är från USA sa jag och fick som svar att: jag vet att du vaktar den till mig, jag ska inte skada dig. något sådant. Och sen var hon glad för att jag inte skrattade åt henne, för det brukade folk göra. Som om hon var en idiot sa hon. Och det var verkligen roligt att jag bodde i slagsta, att hon kunde koppla samman mig med eskilstuna och att vi kanske ses snart igen. Och det hennes pappa gjorde gjorde han ju bara för att skydda dom. Och dessutom hade hon minsann en likadan jacka som sofie, men inte med sig. Den skulle vi se någon annan gång. Och kolla vilka fina byxor den där tjejen har! sån färg har jag på min jacka hemma. Stackars kvinna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, det var inte en "vanlig" prick du stötte på..... Låter som om du hanterade det fin fint! Kram

2010-03-29 @ 20:42:08
Postat av: Emma

Hahaha vilken bedårande människa! Vill också träffa henne :D

2010-03-29 @ 21:58:33
URL: http://esirvio.blogg.se/
Postat av: caroline

slår vad om att de är nån av mina homies!! HAHA

2010-03-30 @ 08:59:34
URL: http://mariarosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0