romme

Lite Rommepics som jag snodde från min allra bästaste bästa vän<3


Två tuffa brudar i lyxförpackningar (alltså underställ, glajjor och mössa)


En tuff brud i full färd med snowboardsåkningen



Fem tuffa brudar redo för äventyr


Fyra tuffa brudar påväg uppåt



Två tuffa brudar på en fikapaus i backen..

Nej på den sista ljög jag, en tuff brud (cissi) som var snäll och väntade
med den lite mindre tuffa bruden (jag) som på något vis lyckades åka
ner för backen utan skidor, turligt nog så var det en annan tuff brud (sofie)
som tog den söligaste liften någonsin upp till backen för att hämta mina skidor som
lämnades kvar uppe i backen av en klantig illaåkande Malin.
Under den långa tid vi satt i backen var det många som hann skratta åt mig.
Men inte en enda kunde vara snäll och ta med sig skidorna ner till mig!
Jaja, glad att jag kan glädja folk men Götes Brant kommer inte att se röken av mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0