malinengström

Imorse vaknade jag 07.53. Varför då undrar ni kanske nu? Och det undrar jag med. Inte kunde jag somna om heller men som tur var fanns datorn till hands precis neranför sängen, perfa!

Skulle tränat idag också med catta och kanske emelie men när jag skulle ta mig ur sängen så funkade det inte riktigt och nu är jag riktigt trött på min förbaskade rygg!!

Pappsen ska ha sina golfhomies här ikväll eftersom landslaget ska åka på golfläger i spanien (inte alls avundsjuk) och jag får inte sova hemma, det gör mig såklart ingenting eftersom jag aldrig annars sover hemma. Det som däremot gör mig något är att jag måste städa mitt rum då det troligtvis kommer att sova en snubbe här inne!

Snart kommer kanske anton hit och sen promenerar vi hem till honom i det vackra vädret.

Idag mår jag bra, förutom i ryggen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0