jag älskar dig

Idag käkade jag slagstaglass med johännibanäni. Efter kilade vi hem till mig och skulle ha "fett kul" men hamnade framför datorn och efter att vi hade käkat spelade vi kort. haha söta.

Iallafall så kom vi inte på ett skit att göra och jag saknar den gamla goda tiden ( haha 60åringen är i farten) när vi bara gjorde utan att tänka. Vi hade så sjukt kul även om vi bara cyklade runt eller bussluffade. När vi var så tröga att vi cyklade till borsökna för att hämta sand ( fråga inte varför) när det fanns en sandlåda utanför min dörr eller när vi tyckte att vi tyckte att vi var busiga för att Johanna ställde sig i en rondell och plockade blommor. När vi gjorde sällis till ica när någon skulle handla eller när vi nästan grinade för att vi var så många mil ifrån varandra i en vecka. När vi hade svart löshår (häxhår haha) i en hästsvans fast våran riktiga hårfärg var brun.

Jag saknar att träffa dig varje dag och jag saknar att bo nära dig.

Jag saknar oss och våra barnsliga påhitt ♥




























Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gulligt, jag fick nästan tårar i ögonen

2010-07-02 @ 08:22:24
Postat av: Anneli

söta ni är <3

2010-07-02 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0