NU UPPDATERAR JAG

Inatt drömde jag att min syster kom hem, åh vad jag grät av lycka. Tyskan och någon mer tjej hade följt med henne och åh vad jag skrattade åt hur lång tyskan var. Sen drömde jag att vi var på kent och de spelade bara gamla favoriter precis de låtar jag älskar. 

En lycklig natt kan man väl påstå att det var!

har dessutom haft lääger måndag-tisdag och mina tjejer har lärt sig både det ena och det andra, en tsuka, en trampettdubbel, många trampolindubbla, några flickis saltos och några helskruvar! Och igår var jag med jenny erika och johanna på stranden, och efter det drog jag och johanna till o'learys för att kolla fotboll och efter ett tag gick vi hem till henne och alex och fortsatte fotbollstittandet där!

Bäst kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt! Jag grät nästan lite nu när jag läste detta ;) Miss u<3

2010-06-30 @ 23:59:58
Postat av: jennyun

*stranden i mallorca

2010-08-15 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0