intressant tänker ni nu

Igår blev det sundbyholm med soffan, jenjen, tonton och stickan!
efter drog vi till Joar som fyllde hela 6 år, när han fick kläder sa han: "Det är ju ingenting jag vill ha men det kan ju vara bra". Och när vi frågade om han var nöjd med sina presenter sa han: "Inte direkt". Haha skön kille!

Sen bar det av till natta för att fira henne som blev 15 barre, käkade supergod cheesecake och umgicks med bästa släkten.

Sen drog jag vidare till soffan där det vankades fotboll, jag var den enda som höll på tyskland typ men tyvärr så hade bläcckfisken rätt även denna gång och spanien vann! Vi spelade lite spel tills tjejerna skulle dra, sen kom anton för att hämta mig och nu sitter jag i hans rum och försöker få liv i honom!

Kommentarer
Postat av: jätteanonym

hejade på tyskland vadå??

du har en god vän som är spansk passa dig

2010-07-08 @ 14:09:39
Postat av: malin

caroline min vän, torres är ful, spaniens spel är fult. nu hejjar vi på holland i finalen (även fast de spelar råfult de med men de är ju orangea)

2010-07-08 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0