iq fiskmås

Satt nyss och skulle skriva in en tjejs bloggadress men det funkade inte.
den vanliga tanken man får då är kanske något sånthär: Nehe, då har hon lagt ner bloggen eller bytit namn.
Min tanke var dock såhär: NEHE, VAFAN HETER HON INTE SÅ?? NENE DÅ GÅR JAG OCH ROSTAR MINA MACKOR DÅ!

Man ba va? vad har mina limpor att göra med hennes bloggadress.
Fast det kanske allra värsta var att jag efteråt gick igenom och diskuterade med mig själv i huvudet, varför jag hade sagt som jag gjorde osv i ungefär en kvart.

jaja, mackorna blev iallafall rostade. gott !

Kommentarer
Postat av: caroline

rostadelimpor.blogg.se

pantadburk.devote.se

2010-01-27 @ 16:21:55
URL: http://mariarosaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha du är så knäpp<3

2010-01-27 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0