gårdagen

Firade bästabästa carro igår, började hemma hos henne med mat och mys. Sen tog vi oss till nån fest vid stålfors typ. där var det inte så jjädra roligt så vi drog vidare, gick lååångt i kylan men vi kom fram tillsist.
Trevligt var det där iallafall och anton kom och hämtade mig vid halv tre.

Påvägen hem såg vi fransmännen jag hade guidat, de verkade ha tappat bort sig för de stog vid trafikskolan med en karta och jag antar att de skulle till sitt hotell, vilsta!
Väl hemma fick jag lite dåligt samvete över att vi inte stannade och hjälpte dom så vi traskade ut i bilen igen och åkte tillbaks för att se om de var kvar, det var dom inte!

Kom hem och la mig i sängen direkt, vaknade imorse av att benen värkte av träningsvärk, typ iallafall!

Nu ska antevante snart skjutsa hem mig eftersom lilla nils kommer och vi ska vara barnis till honom, mysigt!
Har inga bilder från igår men så fort jag får några så ska jag se till att slänga in dom här :)



ni får sålänge nöja er med denna otroligt fula bild.
eller, anton är söt men det runtom är inte lika snyggt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

söt malin<3 hahaha, du gav mig luft jag tror jag är komiker nu..... ingen skrattade åt mig när du hade åkt hem..

2010-01-17 @ 19:59:15
URL: http://mariarosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0