världens i särklass bästa pojkvän

USCH VAD JAG HATAR INTERNET!
det finns ju ingenting att göra, det är trååkigt att sitta vid datorn.

Idag så gick jag iallfall hem från skolan efter mitt efterlängtade(?) naturkunskapsprov.
Släpade mig hem till älskling som var i full färd med att städa och hjälpte honom att byta sängkläder osv. Sen hoppade vi in i duschen och när vi kom ut så hade jag fått schampo i ögonen och dom var knallröda, trodde verkligen att de skulle sprängas.
Det förvärrade min huvudvärk och jag trodde att jag skulle dö. La mig i sängen och anton fick hämta tablett till mig och stoppa in tabletten i min mun. Sen kom antevantes vänner och han bar ut mig ur rummet för att jag skulle få sova ostört.

Gammal,gammal,gammal bild på mig och älskling, kan den vara från sommaren 2007?


idag så hade jag mittbena förresten!
jag som alltid kännt mig så otroooooligt ful i det, men jag hade det iallfall och folk sa att det var fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0