puss

igår kväll blev det akropolis med tjejerna, det var riktigt mysigt och jag blev otroligt mätt. Sen bestämde vi att gå in på natt cafèt och mysa, dock ville ingen ha något så vi beslöt oss för att alla skulle ställa upp för laget(inte för att det blev så men) och jag köpte mig en varm choklad.
efter det så mådde jag så illa att min älskling fick komma och hämta upp mig och vi åkte hem till honom och mös.
eller nej det gjorde vi inte, han fick knappt komma i närheten av mig för att jag mådde så dåligt!

Idag blir det iallfall en liten pappa-dag. Vi ska på hockey och se när djurgården spöar skiten ur modo inför ett TOTALT fullsatt hovet. Då menar jag totalt, de biljetter vi fick tag på var de med skymd sikt(typ bakom en pelare) i vanliga fall kostar de 50 kronor men nu kostade de hela 160 spänn, fatta vad eftertraktad denna match är. Åh jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0