..

Idag har jag myst med ante the man litegrann, vi spelade NHL och han slog mig stort. Fast jag blev faktiskt inte alls arg! Och dessutom gjorde jag ett mål!!!

Efter drog jag på träning med tjejerna och dom är så härliga.
Jag menar, hur mycket vill man inte om en övning blir så fel att man landar på nacken med fötterna över sig så att ryggen böjs som en banan, tappar andan och blir blå om läpparna och när man precis får tillbaka andan så man kan andas så säger man: Alltså, jag kan ju egentligen. Jag landade lite fel bara. Jag lovar jag kan!
Det var nämligen carolines första tanke, att hon inte skulle kunna vara med på tävlingen för att hon hamnade fel i sin andra flickis. Det enda dessa tjejer har på hjärnan är gymnastik, och det kan man ju inte klaga på!

Ikväll ska jag kanske sova hos min myra men inget är säkert.
Eller jo, en sak är säker. jag ska plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0