Myspys hela helgen

Nils sov här från igår till idag. Han måste vara världens mysigaste unge! Enda gången han var ledsen var när anton kom annars var han så glad och skrattade hela tiden. Om man bortser från natten förstås. Inatt var han jätteledesen och gapade och skrek tills han somnade och imorse for jag upp halvsex och tröstade honom medan mamma gjorde välling, efter somnade han som en stock och sov till klockan 8 då han vaknade och var superglad igen!

Idag har det varit påskfirande med lasagne och tårta hemma hos oss med några i släkten och hockey! I vår släkt är vi uppdelade i tre läger när det gäller hockey, Brynäs (som djurgården slog ut i kvarten) Linköping(som vi nu spelar semi mot) och Djurgården. Efter dagens match så står det 2-0 i matcher och nu hoppas min familj på att djurgården vinner resten av matcherna så vi är i final!
Nu sitter jag hemma hos min favorit och ska nog försöka sova snart. Tror att jag börjar bli sjuk eftersom jag har haft ont i örat i några dagar och nu även huvudet :(

Imorgon är det träning och sen ska jag hem till skoogs för att fira kennet som fyller!

www.gymmixorangea.bloggplatsen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0