länge sen

Vi börjar med det viktigaste.

DJURGÅRDEN ÄR I FINAL!

Sen ska jag berätta om min kväll.
Började hemma hos fia med fix och sedan drog vi till söder? för fest. Hade rätt så kul ett tag men sen kom polisen och alla blev utslängda, Någon idiot snodde Johannas skor och hon fick ta mina converse vilket innebar att jag var tvungen att gå hela vägen in till stan i mina mördarklackar. Johanna och Fia sprang iväg snabbt och jag, emelie och carro var lite segare. Därför kunde jag nte byta skor och när jag kom till forskyrka hade jag så ont att jag fick ta av mig skorna och gå barfota i regnet!! När vi mötte upp Johanna och Fia på stan fick jag byta skor men skadan var redan skedd! När jag kom hem och la mig i sängen frös jag så jag skakade eftersom jag var så blöt och kall!

Och usch vad jag tyckte synd om mig själv ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0