Släkten är värst!

Johanna och Sandra ( mina kusiner) va jätte kissnödiga så de bestämde sig för att tävla till toan, alltså vem som kom först. Sandra vann men när Emelie ( kusin även hon) kom och såg att Sandra satt på toan och Johanna på golvet så blev hon lite besviken så hon drog bort Sandra medans hon kissa och sa åt Johanna att gå till toan så hon skulle vinna istället. Men såklart så skratta Johanna alldeles för mkt för att klara av att sätta sig på toan. Allt slutade med att båda två låg på toagolvet och kissa på sig och skrattade så de tjöt.

detta är såklart några år sen, men SÅ typiskt dem.
Nån gång skulle de springa i badhuset och hämta johannas handduk som hon hade glömt, så de sprang nakna men fort så ingen skulle se.
emelie först tror jag att det var, sen när johanna skulle springa så ramlade hon såklart!

hahhaha, jag kan inte hela historien men när man hör den så kan man inte sluta skratta!

ni är underbara<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad dumma ni är ni skämmer ut mig,jag dööööööör bokstavligten av att ni skriver om det här???!!!!!

2009-09-03 @ 11:21:18
Postat av: sandra engman

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHA! DÖÖÖÖR :(

2009-09-03 @ 18:44:37
Postat av: emelie

HAAAAAAAAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ASSÅ VAD HÄNDE? VARFÖR GÖR VI INTE BORT OSS NU FÖR TIDEN, DET AVR JU ROLIGT JU :(

2009-09-03 @ 19:33:46
URL: http://emeeelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0