<3

IDAG VAR EN BRA DAG!

Allting började igår, först så har min plånbok varit borta och jag har grämt mig över det, kort och allting däri ju!
Sen när jag och anton skulle åka hem till honom ser jag mitt favoritlinne ligga på backen!
Sa åt anton att "STANNA BILEN!" klev ur och såg att det faktiskt var mitt. Helt geggigt och äckligt, har legat där i flera dagar:(

Men idag så vände min tur!

Johanna Skickar sms att jag har din plånbok! Den hade jag glömt på restaurangen neranför hennes skola så efter skolan sprang hon ner och frågade om den, min ängel!

När jag kom hem så hade vi dessutom fått de efterlängtade skolfotona :)
Såg helt okej ut, inte något speciellt som jag brukar vara, nämligen ful.
Utan helt okej.

Kommentarer
Postat av: caroline

nej oj vilken tur! hahaha fick typ lyckorus i kroppen av att läsa det!

2009-09-30 @ 21:39:43
Postat av: caroline

Nej men oj vilken tur! haha fick typ lyckorus i kroppen av att läsa det!

själv tappade jag bort mina älskade tighta fula gympabyxor, och idag när jag kom till skolan hängde dom så fint på en stol! hahaha:D

2009-09-30 @ 21:40:40
Postat av: sofie

HAHAHA carro!

2009-10-02 @ 09:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0