i mitt hjärta

Nu kommer några punkter att tas upp här.

Numero 1: Hockeyn idag.

Period 1- Överlägset, helt jävla överlägset. Djurgården dominerade. 3-0
Period 2- Lite mindre överlägset, några utvisningar som ledde till 5-3 spel vilket innebar två mål till brynäs. Måste faktiskt skylla på domaren här. 3-4
period 3- Lite jättemycket mindre överlägset. vi tappade puck, fick inte tag i puck och var helt enkelt för trötta detta ledde till slutresultatet 4-4

Och nu till er som undrar varför jag säger vi när jag inte alls spelar det minsta hockey.
Och det beror på, som min kära far uttryckte det att jag är så jävla myket mer djurgårdare än spelarna. De kommer och går, byter lag hit och dit medans jag alltid kommer att heja på djurgården, jag kommer alltid att vara en djurgårdare rakt igenom och därför kallar jag djurgården för vi.

Numero 2: Tittade på körslaget idag och jag måste faktiskt mot min vilja säga att Amy Diamond är riktigt bra. Fy vad hon har vuxit och vilken röst hon har!

Numero 3: Jag har faktiskt glömt bort punkt tre medans jag skrev men kan lägga till såhär i slutklämmen att jag luktar vitlök.

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah och det där kom du ju på själv din lilla tönt:P kommer fortfarande inte tolerera det!:Dhehe

2009-10-10 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0