gymmix<3

Jag kan inte förklara hur stolt jag är, inte bara över mina egna gymnaster utan över hela gymmix!!!!!!

Helt sjukt vilken dag!
Börjar på förmiddagen när vi kommer lagom till prisutdelningen i klass A där röda gruppen tävlade, och tror ni inte att de kammar hem 3 guld?
Sedan är det våran och gulas tur där både gula gruppen och mina tjejer var grymt duktiga, Mina tjejer kom hem med 3 GULD, Gula gruppen tar medalj för första gången och inte bara en utan två!

Alltså, denna dag blev det 6 guld av 6 möjliga samt en bronsmedalj och en silvermedalj för gymmix!

SJUKT BRA!

Kommentarer
Postat av: emelie

BÄST!!!!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 12:34:00
URL: http://emeeelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0