Victoria<3

Om mindre än en vecka sitter jag på planet till New York för att hälsa på min saknade syster.

Tänkte därför delge med er lite information som jag skrev ihop för ca ett år sedan:
 

OM DIN SYSTER:

Vad heter din syster? - Victoria
Vad heter hon i efternamn? - Engström
Hur gammal är hon? - det sägs att hon är 18 men jag är inte riktigt säker på det
Vad brukar din syster säga när hon slår dig?- Hon vågar inte slå mig

En av hennes roligast mening? - ? Hon är oftast tråkig så jag vet inte
Gillar du henne - gud nej
Är hon rolig? - aldrig
Hennes bästa kompis är? -  hon har inga kompisar
Går hon i någon sport? -  nja, men hon skulle behöva

Hennes favorit idol? - jag såklart!


Kommentarer
Postat av: malin

haha!

2009-11-09 @ 14:00:39
URL: http://malinmalinmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0