Ni kan kalla mig Martin

Folk har så svårt att uttala/skriva mitt namn här i USA.
Antingen blir det marlin eller mawlin.
Idag blev det en ny, martin.


(det är nämligen så att de skriver namnet på muggen när man fikar på starbucks)



Dagens köp, är finare på än vad det är på bild :P
(och mamma, jag ska köpa jeans sen!)

Idag har vi vart på bridgewater mall där jag köpte klänningen och tröjan på forever 21, sen åkte vi hem och jag sov ett tag innan vi åkte till princeton. Där åt vi glass och strosade runt på princeton university innan vi åkte hem igen, påvägen hem var vi en sekund från att köra på ett rådjur men vickan tvärbromsade och vi klarade oss!

Barnen var förresten helt uppspelta igår för att jag var där och var helt galna!

Nu ska vic och jag titta på film och äta smältchoklad med frukt och bär, mumsfillibaba!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar dina naglar! hahahhah



puss, saknar er båda<3

2009-11-12 @ 08:18:49
URL: http://emeeelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0