Stockholm och spåtanter

hallå!

Gårdagen var otroligt mysig och jag skulle inte tveka på att göra om den:)
Började dagen med dop, sedan uppvisning och efter det hem till fia:)
Vi satte oss ute på hennes gård på en filt och med vattenpipa, sen pratade vi och skrattade hela kvällen.
Spådamen under fia kom ut och spådde oss, vissa var läskiga och mina var tråkiga. Hon sa bara att det gick bra för mig i skolan och att jag var stressad, det stämde visserligen men det var inte så speciellt.

Idag var det en väldigt trevlig dag tillsammans med beccabus och emma, tog tåget till stockholm och gick runt där en stund, åt lite mat och jag fick även en present av emma, TACK för det och TACK för dagen gullrumpor!
Nu har jag vart på Ica med anton och köpt jordgubbaroch glass så vi ska mysa till seinfield ikväll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0