dagens samhälle!

sorry caroline men vissa har bättre för sig än att sitta hemma fråmför datorn!
här får du iallafall din uppdatering.

Det finns en reklam som jag stör mig på så grymt mycket och det är den reklamen för kinderchoklad tror jag att det är.
Ni vet den där det sitter en man och, vad jag hoppas är hans barn på bio. Pappan ger iallafall chokladen till sonen och det visar sig att pappan redan ätit upp chokladen och pappret är tomt. Varpå ungen skiner upp i världens leende!
Jag menar, vem fan blir glad av ett tomt chokladpapper?
Jag skulle iallafall inte bli det, skulle troligtvis säga upp kontakten med honom eller kanske tvinga honom att ge mig ett års förbrukning av choklad för att han gjort mig så besviken.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah jag har också tänkt på det där!!! fett taskigt ju :(

2009-05-08 @ 19:17:13
URL: http://emeeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0