gårdagen

GÅRDAGEN:

jag var jävligt off, vet inte varför men jag var det.
först hem till fia där vi åt och så, trevligt:)
sen skulle vi dra till nyfors och partaja men jag ville inte (var ju trots allt fotboll på tvn), åkte iallafall dit men utanför så bestämde jag att jag inte ville betala för att gå in när jag ändå inte kände för det.
så jag och johanna tog bussen till roberts syster där det var fotbollskväll och jag blev on igen.
haha, det gjorde vi tydligen rätt i eftersom festen i nyfors stängde rätt tidigt.

Efter fotbollen skulle vi dra, men bussen gick sent så vi bestämde oss för att traska hem istället, skitkallt och dessutom var det sega personer jag gick med så det tog en och en halvtimme att gå till slagsta från torshälla.
kom hem runt halvtvå och jag somnade dirket tråkig som jag är, stackars anton<3

Nu har jag fått min syster att gå till affärn för att köpa glass, :D

Kommentarer
Postat av: Anton

Äh, jag var också jävligt trött när vi kom hem. :) <3

2009-03-29 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0