dagen

halloj
so provet var idag, jag trodde det var på fredag.
no provet var idag, jag hade glömt bort det.
men, vad ska man göra, skrev litegrann på historian eftersom vi får fortsätta imorgon.
pluggade no tio minuter innan, gick nog okej.

hade dessutom svenska nationella muntligt idag. gick bra
fick reda på svenska nationella delprov 1 idag, mvg-,  det gick bra:D

har precis solat med min älsklings sofie och ska iväg och träna, STENHÅRT har jag lovat mig själv. får se hur det går.
laddar upp med lite godis innnan :)

puss

Kommentarer
Postat av: sofie

åh skriver du om mig i din blogg, jag vart jätte GLAD :D:D nu ska jag bli stammis!<3333333333

2009-03-16 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0