psyk.

jag är psykiskt störd på riktigt, men jag har aldrig velat erkänna det förns idag.

jag kommer alltså hem, går på toa och sätter mig vid datorn.
sen tänkte jag gå ut i köket och hämta en chokladbit, men då får jag en känsla av att en orm har kommit upp ur toan, och kan såklart inte röra på mig eftersom då kommer den känna av mig och komma ut til vardagsrummet och döda mig, ska snart till träningen men kan inte gå härifrån, så jag kan inte byta om. måste vänta tills mamma kommer så hon kan kolla om det ligger nån orm där.

troligtvis inte, men jag är så rädd så jag vågar inte kolla. vilket innebär att jag setat här sen jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: emma_tyffbrud

Hahahahaha vad är det för fel på dig? :D

2009-01-28 @ 16:39:09
Postat av: Caroline

hahahaha trodde jag var den enda i som hade för mig otroligt mystiska saker när jag kommer hem.

Liknar mina vardagar! ;)

2009-01-28 @ 18:12:54
Postat av: Anonym

asså är vi verkligen släkt? ;)<3

2009-01-28 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0