psyk.

angående min orm igår, mamma kom hem och jag kunde byta om, men det vara nära att jag kom försent till träningen bara för det.

sen på kvällen när jag ska duscha så är det såklart på samma toa som ormen kom upp ur( alltså min inbillnings orm) och jag vågar inte låsa dörren, eller gå in i duschen, tillsist så går jag iallafall in men jag trycker mig så långt mot duschväggen det bara går och står och glor ner i avloppet, ifall det skulle komma upp nåt därifrån, sen blickar jag då och då ut mot toaletten för att försäkra mig om att det inte kommer nån upp ur toan.

jag har seriösa problem, men jag vet inte vad jag ska göra åt dem:(

Idag är det iallfall jennytajm:D

förhoppningsvis, frågan är ju om vi får tag i henne:P
hon har iallfall kommit hem en vecka från kina och jag måste hinna träffa henne innan hon åker tillbaka :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0