.

Jag känner att jag skriver här väldigt ofta måste jag säga.

men varför ska jag skriva när jag inte har något att skriva om?

iallafall så är det klarare för mig nu vilka tävlingar och så det blir i vår och det blir en hel del, bla på min födelsedag, ochom mina underbara flickor går vidare i kvalet så blir det även en på antons 18årsdag, vilket han inte var så jätte förtjust över, men jag får väl överraska honom med tårta och sånt två dagar innan, funderar även på att köpa en bil i födelsedagspresent som plåster på såren men min ekonomi känns lite för tajt för det. Tyvärr, annars hade jag gjort det och det är ju tanken som räknas, eller hur? :D


sen har jag två kurser den här månaden som båda är lördag-söndag, så det blir lite tajt med tid om jag ska hinna träffa alla sötnosar också, men det får jag klämma in nånstans:P

Har även gjort om i mitt rum, ny säng, kastat ut skrivbordet+mattan, ny bokhylla och lite omplacering i rummet, det blev bra:D

Som sagt så har jag inget att skriva om och därför fick ni veta denna otroligt onödiga information, men här kommer något som hela världen borde veta

JAG ÄLSKAR ANTON KÄLLBOM OTROLIGT MYCKET<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0