Oh happy day!

VILKET VACKERT VÄDER!

vad lycklig jag blev av att titta ut idag, snön är på väg att smälta, jag kunde tillochmed skymta lite gräs på våran lilla tomt!
solen skiner dessutom, oh vad jag är lycklig!

det här med att vara hemma helt själv brukar inte vara min grej, det händer jämt saker för mig, med gympan, kompisar och såklart min älskling<3
jag har aldrig gillat att vara själv, men den här veckan har det vart otroligt skönt, även om jag har saknat alla och inte pratat med någon på dagarna så har det faktiskt varit skönt!
tror att jag kanske behövde det här:)

aja, frukt blev det inte, men jag äter iallafall inte mer godis just nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknade dig idag :( eller ja, iallafall jag haha! <3<3

2009-02-26 @ 16:51:06
Postat av: Emma :)

skolkare!

vi saknade dig idag, eller iallafall jag, lite.. Puss <3

2009-02-26 @ 16:53:19
Postat av: Anonym

Hahaha trodde inte den första skickades :(

2009-02-26 @ 16:53:54
Postat av: caroline

blir lite förstörd när du inte är i skolan,

"inte pratat med någon på dagarna så har det faktiskt varit skönt!

tror att jag kanske behövde det här:)"

hahaha, du går typ in i väggen av allt mitt tjat ellerhur:(

2009-02-26 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0