hockey

Hockey idag:)

Djurgården-Luleå 5-2, dessutom vann min SYSTER på tipset, det har aldrgi hänt förut.
det är alltid jag som kammar hem vinsterna, sen efter så var hon så lycklig och gick och tjatade om att hon kunde leva på att tippa....

iallafall så var det jävligt skönt drag, som det är nästan jämt nu förtiden:) Det som var ovanligt den här gången var att jag inte fick ont i magen, efter 4-0 i första perioden,  och 5-1 i andra kändes det rätt lugnt, den enda gången jag blev lite nervig var när Luleå gjorde 5-2 och vi kunde vinna på tipset igen (även om det inte var så mycket) men 400 kronor rikare och med en vinst i bagaget åkte hela familjen hem lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0