.

Var en tripp på akuten igår och mamma och jag förundrades över att man först får vänta i väntrummet, sen kommer det en sjuksköterska som tar in en i sjukrummet och sen får man sitta där och vänta på att läkaren kommer. Vad är grejen med det liksom? Varför inte bara fixa så att läkaren är där innan man går från väntrummet, där finns det ju iallafall tv!

Sen fick jag träffa världens roligaste läkare och hans första ord till mig var :
Vad roligt ätt ni är här, jag har haft så tråkigt idag!

Jaså du, vi tycker inte att det är lika roligt svarad mamma då.

Haha, iallafall så var det inget allvarligt, vilket vi inte trodde heller men man kan ju aldrig vara säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0