svammel i brist på annat

skolfoto idag och jag lyckades fösova mig en aning, vilket innebar att jag fick rota fram första bästa klädsel, sminka mig lite snabbt och håret fick vara som det var.
usch vilken skitmorgon.

jag satt också och fixade med mappar och så igår, jag har en mapp som det är flera mappar i om ni fattar vad jag menar.
iallfall så satt det flikar där som det stog olika ämnen på eftersom det är vickans gamla mapp.
så jag satt ett bra tag och klippte skrev och mätte och jag vet inte allt vad jag gjorde för att få flikarna med mina ömnen att se snygga ut.

iallfall så när jag väl hade setat där och klippt och grejat, så upptäcker jag att vickans gamla flikar var skriva med blyerts, alltså hade jag bara kunnat sudda ut och skriva in mina ämnen istället.

bra allt trög är vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0