hockey

hallå!

djurgården-brynäs igår. det var trevligt trots förlusten, mitt hjärta mådde inte så bra under matchen :P
det blev tillsist 2-4 och vi var fyra nöjda och tre missnöjda.

jag var väldigt missnöjd över alla djurgårdsfans, förutom mig själv då förstås!
klacken skriker och hejar tills det andra laget gör mål, då skriker dom på domarna, eller det andra laget eller så står dom där helt knäpptysta.
det var några bakom mig som höll igång, men dom skrek bara att brynäs sög och att domarna skulle vara glada om dom kom därifrån levande, dålig stil.
dessutom var det en jävla kille som sparkade mig på armen när det blev mål från 2-3 till 2-4. han trodde väl antagligen att jag var brynäsare eftersom efter gav han mig mördarblicken, trots att jag hade en djurgårdshalsduk på mig.
Sen var det en gubbe som ställde sig en centimeter från emelie och skrek åt henne.

en gubbe på 50 och en kille på 20, skriker och sparkar på 15/16 åriga tjejer, vettigt!

trots det var det en rolig kväll och man har lite hatkärlek till hockey, under matchen är man så nervös att hjärtat hoppar ur kroppen,  men det är så underbart!

nu sk ajag snart träna tjejerna och sen mig själv:)


Kommentarer
Postat av: emelie

HATA DJURGÅRDARE! roligt iaf :) det va ju trots allt bästa laget som vann :D

2008-11-20 @ 09:11:58
URL: http://emeeelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0