ett vanligt svenskt namn, ikea.

dagen spenderades på ikea-land.

inhandlade lite olika saker till badrummet, betsämde mig för en säng och en bokhylla.

sen nu fick jag världens lust att göra om i mitt rum, just NU!

 så snart ska jag plocka ner alla mina saker som står på skrivbordet, slänga ut skrivbordet ur mitt rum, byta plats på min säng och sen kasta mattan.
men innan ska jag städa och det är det som hindrar mig från att börja med det här redan nu.

skulle städa hela huset igår, men eftersom jag är lat så fick johanna komma över och städa toaletterna.

imorgon blir det tävling hela dagen lång, det är typ tredje helgen i rad eller nåt.
men det är alltid lika roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0