emma<3

emma skrev i en kommentar att hon var kär i mig och anton, jag är kär i dig också emma<3

nu är dte rätt så mycket i skolan, har franska och religion att göra denna vecka. har inte pluggat något hemma så jag tänkte att idag ska jag plugga, för anton skulle repa sen övningsköra.
Kommer hem och sätter mig vid datorn för att slå upp ett franskt ord, men jag hittar det inte så jag blir sittandes vid datorn.
Sen tänker jag att jag kan följa med på antons rep och sen hem och plugga. icke sa nicke, anton hade inget rep så jag slängde mig iväg till bussen för att åka till honom, tog dock med mig böckerna för jag tänkte att jag kan ju faktiskt plugga där, eller inte.
Myste med anton hela tiden, sen följde jag med när han övningskörde, åkte hem till honom och kollade desperate, MEN i pauserna förhörde anton mig. sen kom jag hem typ 22.20 åt, och nu sitter jag här igen.

lite plugg blev det men det var verkligen lite.

Kommentarer
Postat av: e m m a s i r v i ö

åh! <333

2008-11-12 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0