c <3

det ordnar sig vännen, det gör det alltid.
nu kan du iallafall gå vidare<3

träning idag, var riktigt taggad eftersom jag inte har tränat på två veckor, sen på uppvärmningen skulle jag göra en spagathandvolt och pang så är gör det ont i låret.
vilar och försöker mig sedan på en stillastående flickis det var inte så skönt.
vilar igen och sen är det trampett på mjuk landning, så jag prövar en gång till men kom typ inte ens fram till trampetten.
så nu ska jag ta det lungt idag och sen får vi se hur det blir med träningen imorrn, kan ju åka dit och köra obliga eller nåt :P


min syster åkte till ica och köpte chokladbollar och en munk så nu är jag glad:)

tack och hej :D

Kommentarer
Postat av: emelie

MUNK & CHOKLADBOLLAR <3

2008-11-11 @ 14:43:57
URL: http://emeeelieee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh, menar du mig där uppe?

isf sötast ÄR DU <3

2008-11-16 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0