igår

igår var det en rolig dag.
började med att träna lilla mix-laget klockan nio till ett, sen lekte vi lite grann jag och emelie, sen träna tjejerna, fast mycket träning blev det inte eftersom både dom och vi var trötta.
åkte hem till emelie och duschade och så, sen hem till catta, filmkväll med lilla mix där. måste bara säga att det var skitkul faktiskt men sen har ju jag och emelie lite annorlunda humor :)


idag ska jag träna lilla mix igen, sen så hem till älskling, sen ikväll blir det väl mälarbaden hos ludde, om vi orkar eftersom det tar en timme att åka dit, kan lika gärna dra till sthlm typ.
menmen, blir det ludde så kommer det väl lite bilder från ikväll in här :)
nu ska jag städa och rensa garderoben.

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0