stockholm

GAAAAAAAAAH, skrev värst långa inlägget här om min dag, men det försvann :( STACKARS MIG !


aja, var i stockholm idag med linnea,alina, ella, anna och sist men inte minst,,.. emelie :)
roligaste människan i världen, jag lovar! hon gör liksom inget speciellt men hon säger så sköna grejer !

orkar inte skriva om allt som jag skrev nyss men , en grej måste jag berätta om.

toan på tåget.
emelie skulle på toa och för att öppna toadörren trycker man på en knapp så åker den upp, typ som en hissdörr ni vet. iallafall så gick emelie in dit, och i tron om att dörren låser sig bara den stängs så börjar hon ta av sig byxorna, utanför så ser jag att det inte är låst så jag tar tillfället i akt och trycker på "öppna" dörren åker upp och där står emelie och drar ner byxorna, utanför sitter fem pers och asgarvar, That made my day måste jag säga !

lelle köpte upp monki och jag hittade lite reafyns jag var tvungen att köpa, emelie också. dom andra hittade väl lite olika saker.skorett var iallafall våran butik där vi alla köpte varsitt paraply, dock slutade det regna precis när vi köpt det. men senare började det igen och vi var överlyckliga!

tog 18.50 tåget hem sen blev det kalas hos natta som fyllde tonåring, grattisgrattis! missade joars kalas, men jag får träffa honom imorrn när jag ska vara barnvakt åt honom och isak :)
måste bara säga att min kusin henke har blivit riktigt mysig! han har alltid varit den där tuffa femåringen som aldrig ska kramas, men dom senaste gångerna har han kramat mig när jag kommer, vill sitta i mitt knä och kramar mig jättemycket när jag ska gå, idag kramade han mig jättelänge och sen efter ett tag kom han fram och kramade mitt ben och sa hejdå, sött!

aja nu blir det sängen, natti ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0