jag är lycklig



Jag har nog världens bästa pojkvän skulle jag tro:)

jag har dessutom konstanterat att jag är väldigt lycklig, och jag har nog aldrig varit riktigt olycklig.

jag har haft tur helt enkelt,
 jag har världens bästa släkt.
absolut världens bästa vänner.
jordens bästa familj.
och universums bästa pojkvän.
sveriges bästa och härligaste gymnaster.
sveriges bästa och härligaste lag.

plus att jag inte har några större problem i skolan förutom att jag är lat, har bra betyg och mår inte dåligt på något sätt.

ville bara att ni skulle veta det.

snart jul:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Plus att du känner snyggaste snällaste raraste gulligaste caroline andersson. det är det som gör dig lycklig

2008-12-02 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0