Love

Hejsan!
Har nu myst som tusan med min fina pojkvän såklart men har även hunnit med tre födelsedagsfiranden och mys med mina fina vänner :) 

Såhär på våren finns det alltid massa roliga saker att se fram emot och denna vår kommer nog bli den bästa någonsin, mest beror det på studenten.
Så här är en lista på de saker jag ser allra mest fram emot såhär på vårterminen.

  • Paris med mina fiiiina älskade vänner. 17 dagar
  • Studentkryssning!!! 77 dagar
  • Lillfia blir 18 år, firas med pompa och ståt såklart. 94 dagar
  • Balen!! 122 dagar
  • Sen det bästa av allt. STUDENT! 145 dagar
Utöver detta ska jag ha den bästa terminen någonsin med mina gymnaster, ha det underbart med min pojkvän, festa som tusan och umgås med världens finaste tjejer! 

Sa någon bra liv? Ja jag tror det 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0