Lonesome

Hehe, det där med att börja blogga igen var det ja..

Sitter just nu och deppar litegrann, lyssnar på lovesongs och tänker på att det faktiskt bara är 4 veckor kvar tills min finaste åker till Asien och lämnar mig här hemma helt själv i tre månader. Haha, aldrig känt mig töntigare, men hur ska jag klara mig egentligen?
Iallfall, det jag längtar mest till i hela världen just nu är våren. Det kryper i hela kroppen när jag tänker på vilken rolig vår vi har framför oss. Sista året i trean, sista terminen i trean. Fyfan vad kul vi ska ha, festa, åka på studentkryssning, gå på bal, TA STUDENTEN, ÅKA FLAK ÅHH KAN DET INTE BLI 2012 NU!!!
Nej, nu ska jag ta tag i livet. Typ lägga mig framför TVn och mysa under en filt. Någon gång snart ska jag väl ta tag i min växande kropp som får alldeles för mycket mat och godis och alldeles för lite motion. Men det lämnar vi till någon annan vecka. Det är ju faktiskt fredag idag och man kan ju inte börja ett såkallat "nytt liv" på en fredag, right?
Ska jag vara helt ärlig kan jag nog aldrig starta ett nytt liv haha, men lite nyttigare kan man väl vara. Typ bara äta godis på helgerna, och iallafall röra sig lite mer än på vägen till och från bilen! ;)
Och bara för att vara lite extra töntig så slänger jag upp bild på mina älskade päron. Vad skulle jag göra utan er? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0