min bara min anton

Idag är det min och Antons 3 årsdag. Tyvärr spenderar vi den på helt olika håll då han är på studentkryssning och jag, ja vad har jag gjort idag?

Började med en tripp till hälleforsnäs och lager157 med mamma och pappa för att handla kläder, hittade inte så jättemycket men fick iallafall med mig:
-två linnen
-en jeansskjorta
-en randig tröja
-en hood
-tre par örhängen
-bodybutter
-en tavla

Sen åkte vi hem och efter ett tag kom Alex, vi tittade på hockey och sen gick mamsen, jag och Alex till slagstaglass. Efter det åkte jag hem till fialotta för att fira henne men eftersom jag är sjuk så blev det inte långvarigt, nu sitter jag här. Ska snart tvätta mig och klä mig i myskläder för att sedan somna framför en film med mamma.
Imorgon ska jag sova bort dagen tills träningen och sen ska jag vänta tills Anton kommer hem och då förhoppningsvis åka dit och sova!

Jag älskar dig Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0