bästa

Idag vaknade jag hemma hos tonton, åkte ner på stan och fikade med världens bästaste vän och åkte sen hem igen. Tog en promenix ute med mamma och träffade även på Linda, Stefan, joar och Nils! Åkte tillbaka till stan för att gå på bio med min loverboy, vi såg shutter island och den var apbra. En läskig, otroligt genomtänkt film som kommer att ge mig mardrömmar. Men. värt det!

Nu ska jag och anton mysa lite innan vi kryper till sängs och besöker mardrömmarnas land. Tur iallafall att jag inte sover ensam inatt! ;)

bästa mamman
bästa vännen
bästa filmen
bästa pojkvännen

Det enda som kunde bli bättre var om min syster var hemma och om värmen ville kika fram.
annars en klart godkänd dag! ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är bäst malin<33

2010-04-07 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0