uppdatering

Nu har jag inte skrivit på länge här.
Har inte ens berättat om matchen mellan djurgården och brynäs i torsdags, men det kom lite annat emellan.

Iallafall så vann djurgården(såklart) med 5-2 och det var ju bra, men det hade vart ännu bättre om det där sista målet hade skitit sig och det blev 4-2. Då hade jag nämligen vart lite rikare nu, inte så mycket men mer än nu iallfall :) 

Men höjdpunkten på matchen var iallafall detta scenario:

Djurgårdsklacken: VI HATAR BRYNÄS!
Jag: jag hatar när de skriker på det andra laget istället för att hejja på sitt egna.
Niklas: Ja vi älskar ju liksom brynäs, men vi hatar inte djurgårn för det.
Brynäsklacken: VI HATAR DJURGÅRN!

hahha, kvällens roligaste. typ iallafall!

 helgen då, vad hände då?
Jo jag var med min älskling och jag spelade the sims3 medan anton spelade assasin creed2 fram till tre på natten och då sa vi godnatt och gick till sängs.

haha, sociala :)


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHA feta roligggggt

2009-11-30 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0