Second day

Vicki håller på med sina sysslor och jag sitter här, igår blev det en tripp till ett mall där det inhandlades en svart väst med paljetter plus ett rött linne med.. paljetter!
Somnade halv åtta igårkväll och sov i tretton timmar, är trots det ganska trött.

Idag får vi se vad som händer men vädret är iallafall fint!


Ser ni vad jag har på armarna?
INGENTING (trots att det kanske ser så ut med tanke på min blekhet)



Lite tidiga är dom här i USA och de har redan börjat med julpynt + julmusik i butikerna, lite mysigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: sofie

mysigt Malin:D får jag gissa du tycker om paljetter? jag måste knarka din blogg just nu!

2009-11-09 @ 18:20:45
Postat av: caroline

åh vad kuuuul! hoppas du har det greaaaaat

2009-11-09 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0