<3

hej snyggingar!
tänkte berätta lite om helgen för er som är intresserade.

Fredag- lite korvparty hos linzattis med endast jag, johanna och emma som tjejer. efter ett tag kom även sandra och mathilda. Trevligt var det iallafall!

Lördag- mys och handboll med min babe, synd att guif förlorade bara.

Söndag- först umgås med älskling ett tag och sedan till träningen, gick tyvär inte bra alls för mig eftersom jag hade glömt mina knäskydd vilket resulterade i att jag fick ont i knäna och sedan sträckte mig lite lätt i ljumsken.

Nu har jag precis vart på tunapark, först med anton och gurk och sen med mammsen för att titta på presenter till mig:)
Sitter nu hos anton och spelar fifa, jag suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0